VIA Outlets otevírají 35 nových obchodů a restaurací!

Společnost VIA Outlets zahájila otevření 35 nových obchodů a restaurací ve Freeport Lisboa Fashion Outlet nedaleko Lisabonu. Modernizace přivedla do centra nové prémiové značky, a proto je očekáván významný nárůst celkového počtu návštěvníků.

Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla a Timberland jsou mezi novými mezinárodními módními značkami, které otevírají své obchody v centru města Alcochete, 30 minut jízdy autobusem z Lisabonu přes slavný most Vasco da Gama, rozprostírající se na řece Tagus. I šperky Tous, stejně jako tašky a doplňky značky Tumi již převzaly nové obchodní jednotky ve Freeport Lisabon Fashion Outlet, kde společnost VIA Outlets rozšířila i nabídku dětského oblečení a domácích potřeb.

Duncan Agar, generální ředitel společnosti VIA Outlets, uvedl: „K top značkám posilujícím prémiovou nabídku značkové módy ve Freeport Lisboa Fashion Outlet přibyly nově také Carolina Herrera, Hugo Boss, Escada, Armani Outlet a Tommy Hilfiger. Viděli jsme, jak cílené investice v rámci investičního programu famózně uzavírají kruh: zdokonalení celkového vzhledu a atmosféry centra, doplněné vylepšenými službami na místě i hostujícími programy, zvyšuje počet zákazníků a prodeje
našim partnerským značkám. V příštím roce se v našem lisabonském centru zaměříme na zvýšení prodejů o více než 20 %.“

Lisabon je jednou z pěti destinací v Evropě, kde nejrychleji roste počet mezinárodních návštěvníků, kteří zůstanou pouze na jednu noc (2009-2016), jak uvádí Index světových destinací společnosti Mastercard.

Freeport Lisaboa Fashion Outlet je již pátým centrem, které VIA Outlets transformovalo v rámci programu modernizace. Ten začal ve Fashion Arena Prague Outlet v České republice, následovaly Landquart Fashion Outlet ve Švýcarsku, Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet v Nizozemí a Mallorca Fashion Outlet ve Španělsku.

Strategie VIA Outlets se zaměřuje na získávání center, které vykazují potenciál na zvýšení růstu nájemného. Tento potenciál VIA Outlets naplňuje prostřednictvím cílených investic, zkušeností v oblasti správy nemovitostí, mezinárodních marketingových aktivit a především díky výběru lokalit, kde svá centra alokuje. Další informace o prodejnách VIA naleznete na adrese www.viaoutlets.com