Dobrá přátelství jsou napořád: Veronika Kašáková a KRUPS

Chuť vytvořit něco nového, dosud nevídaného a navíc tím pomoci potřebným – tak by se dal popsat zrod zcela nekonvenční spolupráce mezi značkou KRUPS a fondem Veroniky Kašákové, který již od roku 2016 pomáhá dětem z dětských domovů postavit se na vlastní nohy. Výsledkem bude netradiční fashion kalendář, kde se láska ke kvalitní kávě mísí s láskou pro módu a chutí napomoci dobré věci. Jeho vydání je plně podpořeno značkou KRUPS a veškerý výtěžek připadne právě Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové. Spolupráce nicméně nezůstala jen u Veroniky, spousta dalších osobností českého influencerského, ale i showbyznysového světa se jí nechala inspirovat a k projektu se též přidali.

Spolupráce Veroniky Kašákové se společností Groupe SEB, která reprezentuje také značku KRUPS, započala již v roce 2019. „Jsme si vědomi, že ne všichni v životě máme startovací čáru stejně daleko k cíli, proto je nesmírně důležité nezapomínat na ty, kteří pomoc potřebují. Veronika Kašáková založila nadační fond na pomoc dětem z dětských domovů, aby jim ukázala správnou cestu do samostatného života s pevnou vírou v sebe sama, ale i s vědomím, že tady nejsou samy. Veronika vypráví svůj příběh nejen na Instagramu, kde inspiruje tisíce sledujících, ale hlavně aktivní činností v nadaci, protože svou cestu z dětského domova úspěšně zvládla. To je inspirující také pro nás,“ upřesňuje Kateřina Holíková, produktová manažerka značky KRUPS. Celý proces tvorby a myšlenky za každou částí projektu však lze sledovat již nyní na sociálních sítích. Každá z osobností v průběhu roku na Instagramu poodhalí kousek „svého“ měsíce a myšlenku, jak za svými fotkami, tak za svou spoluprací na celém projektu. Již nyní na Instagramu můžete najít první příspěvek právě od garantky celého projektu Veroniky Kašákové, která dává měsíci lednu duši plnou odvahy, extravagance a očekávání. Únor s příslibem větší pohody a láskou k teplu domova rozezní violoncellistka Terezie Kovalová a v březnu převezme kávovou štafetu v duchu uvolněnosti moderátor Evropy 2 Petr Říbal. Kombinace známých jmen a moderních designových plnoautomatických kávovarů KRUPS Intuition slibuje výsledek, na který stojí za to si počkat! Celý projekt spojuje hvězdný tým – o styling se stará návrhář a semifinalista soutěže MasterChef Pavel Berky společně s make-up artistkou Kristýnou Rázkovou, za objektiv se postavila fashion fotografka Lýdia Vyčítalová se světly Antonína Lavrenčíka.

Kávovary KRUPS Intuition budou osobnosti provázet celým rokem. Ať už jako módní doplněk, tak jako dokonalý nástroj k přípravě kávy té nejlepší kvality. Jejich minimalistický design, perfektní kvalita zpracování a hlavně profesionální funkce doplní scény jednotlivých měsíců. Díky všem svým charakteristikám do budoucnosti patří stejně jako příslib lepšího života všem, kterým tento netradiční projekt v budoucnosti pomůže.

www.krups.cz