Jack Daniel‘s se spojuje s ambasadory

redakce
12. Prosinec 2018

Jack Daniel’s se rozhodl spojit se zajímavými osobnostmi, které stojí za značkami ztělesňujícími stejné hodnoty, jaké uznává i prémiová destilérka. V rámci této spolupráce vznikly nejen jedinečné produkty, ale také inspirativní příběhy. Kromě nich představí kampaň příběh zakladatele nejstarší americké destilérky – Jacka Daniela, a uvede nové produkty, které vznikly právě díky spolupráci značky Jack Daniel’s a jednotlivých ambasadorů. Patří mezi ně například dřevěný motýlek vyrobený ze sudu či stylová kožená peněženka, která je inspirována prémiovostí, autenticitou a barvou whiskey. „Společným znakem všech ambasadorů je, že se nebojí dělat věci po svém. Všichni vytvářejí jedinečné produkty, kterým vtiskli autenticitu díky svému pokornému přístupu k materiálu, kvalitnímu provedení a vytrvalé práci,“ říká Patrik Skála, Senior Brand Manager Jack Daniel's.

Bylo třeba, aby srdce značky Jack Daniel's, tedy Tennessee Whiskey s ikonickou černobílou etiketou zastupoval někdo, kdo ctí tradiční hodnoty, ale přitom se nebojí vybočit z komfortní zóny. Ambasadorem Jack Daniel’s Tennessee Whiskey se stal David Šrámek, který dal ve 33 letech výpověď v práci a vycestoval do světa. Původně si koupil jednosměrnou letenku, na cestách nakonec zůstal 20 měsíců, během kterých navštívil Norsko, Filipíny a pracoval v Austrálii nebo na Jávě. Díky svým zážitkům a poznatkům z cest teď působí jako kouč a pomáhá ostatním na cestě za jejich sny.

Ambasador Ctirad Sára

Ambasador Ctirad Sára

Za Tennessee Honey stojí Ctirad Sára, což je jeden ze zakladatelů značky BeWooden, která vyváží dřevěné pánské motýlky z Beskyd do celého světa. Ctirad o sobě říká, že vyrábí radost a převtěluje materiál do krásných věcí. „Když děláme nové produkty, snažíme se, aby byly něčím zajímavé, a k tomu si vybíráme zajímavé značky. Společně s Jack Daniel's jsme se rozhodli vyrobit motýlky ze sudu. Na spolupráci se nám líbí, že nejde jen o obyčejný produkt, ale že pochází z již použitého sudu, který voní po dřevě, ale také po whiskey.“ Důraz na suroviny dává právě i Tennessee Honey s pravým včelím medem, jejímž ambasadorem se Sára stal.

Pravý gentleman, který si potrpí na kvalitu, Daniel Piterák, se stal ambasadorem pro Gentleman Jacka. Daniel je velmi úspěšný muž. Jakožto profesionální hokejista se dostal až do českého reprezentačního týmu, působil na manažerské pozici v jednom z nejúspěšnějších českých programátorských startupů STRV, ale největší úspěch mu zajistila vlastnoručně vyrobená kvalitní peněženka, do které se vešel i jeho iPhone. Takový výrobek na trhu dosud nebyl. S tímto skvělým nápadem slaví Daniel dnes úspěch. V roce 2013 se jeho značka DannyP stala prvním českým výrobcem v oficiálním e-shopu Apple.com. Jedinečná kampaň proběhne jak v tisku a online médiích, tak i na sociálních sítích.