Jarní kolekce přírodní kosmetiky Lush ujíždí na „naháčích“

redakce
20. Leden 2020

Také už se nemůžete dočkat, až vás první jarní paprsky slunce pohladí po tváři? Těšíte se na svěží vzduch prosycený vůní květin a probouzející se přírody? Zima sice ještě neřekla své poslední slovo, ale vy se i přesto můžete těchto prožitků do sytosti nabažit během chladných měsíců. Spolupachatelem vám přitom bude přírodní kosmetika Lush, která zároveň naplňuje mnoho současných ekologických a žádoucích trendů.

Jedním z témat současnosti jsou samozřejmě obaly. Ačkoliv ani kosmetika Lush se někdy plastovým obalům nevyhne, volí materiál opakovaně recyklovaný a opětovně recyklovatelný. Nehledě na to, že pokud na kamennou prodejnu donesete pět kelímků od kosmetiky Lush, dostanete pleťovou masku zdarma.

Do jarních dní budete moci vykročit s hydratovanou a čistou pletí třeba díky pleťovému čistítku Ultraplant, ale také jemnými rty. Peeling na rty se skládá z čistě přírodních složek, takže ať už se jedná o borůvkový Unicorn nebo třešňovo-višňový Cherry, můžete si na něm posléze pochutnat.

Mnohem více produktů ale jede tzv. na naháče. Tuhé produkty, jako jsou například šampóny, si totiž vystačí se zabalením do voskovaného papíru. Přesvědčit se o tom můžete s nahým tělovým krémem Pansy, sprchovými gely Nana a Almond Blossom či tělovými kondicionéry Tingle a Ro´s Argan.

Mezi nahatými produkty od Lush najdete i koupelnové bomby. Nechte své tělo pořádně prohřát v teplé lázni vonící po sladkých letních plodech s bombami Aubergine nebo Peachy. Pokud máte raději vůni květin, zkuste raději Rose Butterfly nebo Floating Flower.

Kosmetika Lush umí opravdu zahřát na duši, ale také u srdíčka. Všechny její produkty jsou vytvářené ručně z organicky pěstovaného ovoce a zeleniny a nejlepších esenciálních olejů. Jsou 100% vegetariánské a z 80% mají veganský původ. 

Nic není testováno na zvířatech a společnost odmítá jako dodavatele firmy, které z jakéhokoliv důvodu testují na zvířatech. Byť se jedná o jiné výrobky, než které u nich objednávají. Své dodavatele si pečlivě vybírají a osobně se s nimi seznamují. Také se snaží zajistit minimální letecké přepravování a cestování produktů na velké vzdálenosti.