Limitovanou edicí proti nevěře zákazníků již od roku 2010

redakce
30. Říjen 2019

Od roku 2010 představila česká značka Manufaktura již 19 úspěšných limitovaných edic. Nyní spatřuje světlo světa nová, celkově již 20. limitovaná kolekce. Právě tak, jako je třeba udržovat partnerský vztah pomocí nových a nových podnětů a překvapení, je dobré posilovat vztah mezi podnikatelem a zákazníkem. Manufaktura se proto rozhodla rozšířit svoje portfolio výrobků o sezónní limitované edice a pravidelně překvapovat své zákazníky. Každým rokem vznikají 2 nové kolekce. Letošní jaro přineslo do produktů jiskřivou a šťavnatou vůni. Kolekce obsahují poctivý sirup na přípravu limonád, které osvěží v horkém letním dni, či sprchový gel a šampon 2 v 1. Horkou novinkou se stala pleťová mlha. Pohodu a sluníčko vyzařují řady inspirované českým ovocem, zeleninou či květinami.

Limitované řady představované začátkem podzimu sází na předvánoční období, kdy každý z nás shání ty pravé dárky pro své blízké. Pokud se poohlédnete po výrobcích z Manufaktury, můžete si být jistí, že pod vánočním stromkem udělají radost. Jsou celkově vymazlenější, od designu až po obsah. Edice obsahují kvalitní sirupy ideální pro přípravu teplých nápojů, relaxační soli do koupele nebo ochranné pleťové balzámy do sychravého počasí. Produkty inspirované českým podzimem a kouzelným vánočním časem přinášejí do koupelen chvíle pohody a hřejivého pohlazení. Dříve představila Manufaktura perníčkovou, jablečnou či medovo-rakytníkovou podzimní řadu. Z jarních řad byly úspěšné černý rybíz, malina či rebarbora. K příležitosti stého výročí od založení republiky uvedla kolekce inspirované První republikou - noblesní fialku a symbolickou lípu.

Ani muži nepřijdou zkrátka

Jelikož kvalitní péče o tělo není jen výsadou žen, dočkali se své limitované řady i pánové. První z nich spatřila světlo světa již před pěti lety. Pánské řady vycházejí jednou ročně na podzim v designu oblíbených dopravních prostředků, které jim propůjčují originální a chlapecky hravý design. Receptury založené na výtažcích z bylinek jsou tvořené tak, aby dokonale uspokojily potřeby pánské pokožky. 1. září představila Manufaktura svoji jubilejní 20. limitovanou řadu, jež našla inspiraci v drobných červených plodech - brusinkách. Ty obsahují vysoké množství vitamínů, minerálů a antioxidantů a přinášejí naší pokožce hydrataci, zjemňující, rozjasňující a omlazující účinky. Pro pány je připravena limitovaná edice inspirovaná vodou a větrem, obohacená o unikátní přírodní komplex bylin, svěží vůně citrusů, levandule a cedrového dřeva. Pánové, užijte si dobrodružství a nezapomenutelnou plavbu!