Metaxa má novou ambasadorku, stala se jí Aňa Geislerová

Řecká značka Metaxa letos v březnu představila novou kampaň s podtitulem Zažij nečekané. Pro podporu komunikace na sociálních sítích si značka vybrala ambasadorku Aňu Geislerovou. Herečka pro tento unikátní nápoj nafotila sérii tematických snímků, které během následujících šesti měsíců uveřejní na svém populárním instagramovém účtu @geislerka.

Spolupráce mezi českou herečkou a spisovatelkou Aňou Geislerovou začala oficiálně v květnu a už v průběhu června si veřejnost mohla všimnout prvních příspěvků. Během května totiž vznikal promo video obsah a stylizované fotky, ve kterých se odráží klíčové atributy značky jako je Řecko, slunce, léto a pohoda s přáteli. V průběhu roku postupně zveřejňované série šesti fotek herečka ukáže, jak si vychutnat Metaxu během letních večerů, ale také o slavnostních momentech jako jsou svátky na konci roku.

„Metaxa pro mě představuje zlatý nápoj. Nejen, že je vynikající při tzv. zlaté hodince, sám je zlatavý, ale také se mi líbí jeho dlouhá historie. Mám radost, že můžu být tváří zrovna této ikonické řecké pálenky“, říká Aňa Geislerová. Metaxa svou novou spolupráci s Aňou pro rok 2022 představila na červnové tiskové konferenci k odhalení stoleté edice Metaxa AEN Three Generations v pražském baru Cloud 9 hotelu Hilton.

 

Ikonický řecký nápoj Metaxa má od 1.3. novou kampaň. Vyzdvihuje v ní hlavní atributy jako unikátní chuťový profil a řecký původ, na kterých značka historicky vyrostla a s nimiž je úzce spojena v myslích spotřebitelů. Kampaň cílí na spotřebitele hned z několika komunikačních kanálů najednou, především ve formě nové televizní reklamy, která je doprovázena aktivitami na internetu a v prostředí́ sociálních medií́. K vidění je rovněž na velkých venkovních reklamních plochách a v místě prodeje. Oslovit má primárně cílovou skupinu spotřebitelů starších 40 let. Kampaň je vytvořena kromě Česka a Slovenska i pro další trhy v Evropě.

Metaxa v nové kampani dává jasně najevo svůj původ. Řecká atmosféra diváka vtáhne a přenese na jachtu nebo do typických historických ulic. Nový slogan „Zažij nečekané“ propojuje chuťové zážitky z konzumace nápoje s příjemnými, překvapivými zážitky.