Kaufland spolupracuje s Benem Cristovao, nabídne rostlinné pochoutky Timba

Kaufland spojuje své síly se zpěvákem Benem Cristovao a zařazuje do svého sortimentu houbové jerky Timba. Tato jedinečná spolupráce s charismatickým umělcem, sportovcem a zastáncem zdravého životního stylu vychází vstříc všem, kteří stále častěji hledají zajímavé, zdravé a chutné potraviny, které mohou zařadit do svého jídelníčku. Nyní se tak zákazníci obchodního řetězce Kaufland mohou těšit nejen na oblíbené veganské a vegetariánské produkty privátní značky K-take it veggie, ale také na rostlinnou svačinku Timba vytvořenou lokálními producenty.

Kaufland přichází v Česku ve spolupráci s Benem Cristovao s novinkou. Ve 24 vybraných prodejnách nabízí houbové jerky Timba v šesti různých příchutích, které představuje to nejlepší spojení udržitelnosti a skvělé chuti. Podpora českých regionálních producentů je pro Kaufland dlouhodobě velmi důležitá a rostlinné produkty Timba rozhodně patří k těm, které jdou ruku v ruce s jeho strategií. Tato houbová delikatesa totiž vznikala čtyři roky v profesionální výrobně ve spolupráci s lokálními producenty a byla navržena jako alternativa pro ty, kteří hledají nové možnosti ve stravování.

„Timba je ručně vyráběné jerky z hlívy ústřičné, je tak akorát měkké a chuťově vyladěné naprosto k dokonalosti. Přeju si, aby ho ochutnalo co nejvíce lidí, a proto mám obrovskou radost z partnerství s Kauflandem, protože díky tomu jdeme do celorepublikové distribuce,“ komentuje spolupráci Ben Cristovao.

Kaufland se na podporu českých regionálních producentů zaměřuje již delší dobu, jelikož chce svým zákazníkům přinášet kvalitní lokální výrobky. Spolupráce obchodního řetězce s Benem Cristovao vyplynula z jeho schopnosti oslovovat různé generace, a to díky jeho modernímu a autentickému přístupu, který rezonuje napříč věkovými skupinami.

„Ben je nejen úspěšný zpěvák a textař, ale navíc také sportovec, který inspiruje svým aktivním přístupem k životu. Svou energií, autenticitou a ochotou podporovat dobré věci dokáže oslovit generace a vytvořit kolem sebe pozitivní atmosféru. Tím se ideálně hodí k našim hodnotám a snaze přinášet zákazníkům nejen kvalitní produkty, ale i příběhy, které stojí za to,“ popisuje Petr Hoffmann, Head of Digital ve společnosti Kaufland.

Zájem o alternativní a zdravé potraviny jednoznačně roste. Někteří volí tuto stravu jako zdravější variantu ke svému současnému životnímu stylu, jiní z úcty ke zvířatům a životnímu prostředí. Ať už je důvod jakýkoliv, v Kauflandu si z veganských a vegetariánských produktů K-take it veggie, které se objevují i na Benových koncertech v backstage, vybere každý. A kdo rád zkouší nové chutě, může nyní v prodejnách Kaufland sáhnout po hlívovém jerky Timba nebo proteinových tyčinkách Timbar. Kampaň na podporu produktů Timba bude doprovázena marketingovými aktivitami, které mají zajistit oslovení co nejširšího publika. Vizí společnosti je zaujmout široké spektrum zákazníků. Upoutat chce nejen jedinečnou nabídkou, ale také atmosférou, která zákazníky vtáhne do světa plného pozitivní energie a výjimečných chutí.

Vlnu pozitivní energie přinešla již vánoční sbírka pro Světlušku, jejímž ambasadorem byl právě Ben Cristovao. Úspěšná kampaň společnosti Kaufland na podporu nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška pomohla koncem loňského roku rozsvítit Vánoce nevidomým. Stala se tak důkazem, že dobré věci mohou nejen pomáhat, ale také spojovat.

Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz