NESPRESSO a značka VÉLOSOPHY vyrobily limitovanou edici městských kol z recyklovaných hliníkových kapslí

Nespresso se spojilo se švédským startupem Vélosophy a společně vytvořily limitovanou edici stylových kol RE:CYCLE vyrobených z recyklovaných hliníkových kapslí. Značka Nespresso tak opět ukazuje nekonečné využití hliníku a své zákazníky chce inspirovat k tomu, aby použitým kávovým kapslím daly prostřednictvím recyklace nový život. Unikátní bicykl si můžete prohlédnout i na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a s trochou štěstí ho vyhrát v soutěži na Instagramu Nespresso.cz.

Udržitelnost a šetrnost k životnímu prostředí patří k základní myšlence značky Nespresso. V 59 zemích funguje její vyspělý program recyklace použitých hliníkových kapslí, který se ale neobejde bez zákazníků, kteří použité kávové kapsle odevzdávají zpět k recyklaci. Motivovat lidi k recyklaci a ukázat jim nekonečný potenciál hliníku chce Nespresso i za pomoci jedinečných předmětů z recyklovaných kapslí, jako byl v minulosti třeba kapesní nožík Rybička, české kolo Festka, obklady v pražském butiku v Pařížské nebo nedávné náramkové hodinky Hublot.

Tentokrát Nespresso přichází s limitovanou edicí kol RE:CYCLE značky Vélosophy. Rám kola je vyroben z 95 % recyklovaného hliníku, přičemž 20 % je přímo z recyklovaných kapslí Nespresso. Jeho svěží modrá barva je inspirovaná letní kampaní Nespresso a dostupné je buď jako klasické kolo se sedmi převody, nebo v elektrické verzi. Design kola je propracovaný do posledního detailu zvonek vychází z tvaru kapslí Nespresso, vepředu je umístěný košík z parou ohýbaného dřeva a nechybí ani držák na kávu, aby mohli milovníci kola a kávy spojit své vášně dohromady.

Značka Nespresso i švédský výrobce Vélosophy mají společnou filosofii a chtějí vytvářet smysluplné zážitky, které jsou udržitelné a myslí na budoucnost. Proto za každé vyrobené kolo RE:CYCLE darují prostřednictvím World Bicycle Relief druhý bicykl dívkám do rozvojových zemí, aby jim pomohly zlepšit přístup ke vzdělání.

aby jim pomohly zlepšit přístup ke vzdělání. Unikátní kolo z edice RE:CYCLE můžete vidět na vlastní oči u stánku Nespresso na karlovarském filmovém festivalu. V průběhu akce od 30. června do 8. července se vyplatí sledovat Instagram Nespresso.cz, kde poběží o kolo Vélosophy jedinečná soutěž.

Každý zájemce si jedno z 500 kusů kol edice RE:CYCLE může zakoupit na webu www.velosophy.cc nebo u maloobchodních prodejců značky Vélosophy.