Nutella rozdává úsměvy už 60 let a k výročí vydává limitovanou edici sklenic

Ikonická pomazánka Nutella slaví významné výročí. Letos je to přesně 60 let, kdy byla světu představena první sklenice této pomazánky s nezaměnitelnou lískooříškovou chutí, a při této příležitosti se Nutella rozhodla oslavit své výročí tím, co je pro ni typické – rozdáváním radosti a úsměvů. V rámci oslav značka proměňuje své logo na úsměv, vydává limitovanou edici sklenic a přichází s novou spotřebitelskou soutěží.

Samotná historie pomazánky Nutella sahá až do roku 1946. Po druhé světové válce, kdy bylo kakao extrémně vzácné, proměnila společnost Ferrero tento složitý problém v inovativní řešení a vytvořila sladkou pastu z lískových ořechů, cukru a trochy vzácného kakaa – a tak vznikl první předchůdce pomazánky Nutella.

Od té doby urazila Nutella velký kus cesty, získala si na oblibě u milionů lidí po celém světě a stala se synonymem nejen lískooříškové pomazánky, ale také úsměvu. Značka Nutella věří, že každodenní život se skládá z mnoha okamžiků, které jsou příležitostí k úsměvu a radosti. Tyto okamžiky jsou však často přehlíženy nebo brány jako samozřejmost. Proto se Nutella rozhodla oslavit své 60. narozeniny vydáním limitované edice sklenic, které rozdávají a šíří úsměv.

„To, že je Nutella s námi již 60 let, je úžasné. V dnešní době je navíc více než kdy jindy důležité, abychom se nezapomněli usmívat. Naší misí je přinášet radost a lidi sbližovat. A to nejen u snídaně prostřednictvím pomazánky Nutella, ale právě také šířením úsměvů,“ říká Markéta Kšandová, brand manažerka značky Nutella.

Sklenice z limitované edice jsou k dostání v 10 variantách a představují hrdiny, které spotřebitelé najdou i mezi svými přáteli a rodinou. Každý tak může pomazánkou Nutella obdarovat například svého superhrdinu, nejlepšího přítele nebo svou módní ikonu a vykouzlit jim úsměv na tváři.

Od 1. 5. do 30. 6. 2024 poběží i nová spotřebitelská soutěž o 60 svetrů s logem Nutella, o 60 piknikových košů a o hlavní cenu pro tři výherce, kteří získají pobyt v Itálii v hodnotě 100 tisíc Kč. Stačí si v tomto období zakoupit některý z výrobků Nutella a do soutěže se zapojit nahráním účtenky na web Nutella.cz. Soutěžit je možné nejen s pomazánkou, ale i se sušenkami Nutella Biscuits a svačinkami Nutella & GO a Nutella B-Ready, se kterými si svou oblíbenou lískooříškovou pomazánku může každý vychutnat na jiný způsob.

Limitovaná edice sklenic pomazánky Nutella je v prodeji od 1. dubna. 2024. Výroční kampaň bude podpořena TV spotem, digitální kampaní, PR, v místě prodeje i prostřednictvím OOH.