Fitka jsou zavřená? Hudbu do uší a cvičte doma!

Tezera Švecová
02. Červen 2020

Fitnesscentra jsou uzavřená, bazény nefungují, na sportování venku není každý den vhodné počasí. Ať už vás donutilo trávit doma čas cokoliv, na pohyb byste neměli zapomínat. I v domácím prostředí mezi čtyřmi zdmi si lze udržet zdravou mysl a fit postavu, ale musíte na to jít chytře.
 

Krok č. 1 – najděte si vhodné místo

Projděte se po bytě a zjistěte, jaké máte možnosti. Běhat maraton jde sice i na balkóně, ale třeba karate v garsonce byste zvládli těžko. Podle velikosti prostoru, který máte k dispozici, se zaměřte na vhodné cvičení. Například jóga či pilates nevyžadují tolik místa jako takový aerobic.
 

Krok č. 2 – správně se namotivujte

Zatímco sportování v běžném týdnu je snadnější, protože ho bereme jako součást svého harmonogramu, když jste delší dobu doma, vaše zvyklosti jsou nabourané. Stačí pár dní a jste „rozsezení“ a nic se vám nechce. Nenechte se ale odradit. Sestavte si motivační deník, kam si budete sepisovat své úspěchy, „hecujte“ se s rodinou, kdo bude lepší – zkrátka správně se před výkonem namotivujte.
 

Krok č. 3 – pusťte si hudbu

Pokud nepotřebujete poslouchat instruktora z videa, pusťte si ke cvičení hudbu. Je prokázané, že hudba zvyšuje výdrž během cvičení a napomáhá k dosažení lepších výsledků. Kromě toho spolehlivě zvedá náladu. Abyste nikoho dalšího nerušili, nahoďte do uší sluchátka. Taková bezdrátová, voděodolná sluchátka RP-BTS10 od Panasonicu jsou skvěle padnoucím partnerem pro cvičení. Díky ohebné konstrukci se přizpůsobí jakémukoliv uchu, aniž by vypadávala. A protože na cvičení je čas vždycky, i když máte kuře v troubě nebo děti ve vedlejším pokoji, se systémem One Type uslyšíte kvalitně jak hudbu, tak okolní ruch. Nemusíte se tedy obávat, že byste třeba přeslechli minutku. A pokud se zvládnete soustředit, během klidného cvičení jógy si můžete vyřídit i několik služebních hovorů. Integrovaný mikrofon ve sluchátkách je totiž samozřejmostí a baterie sluchátek vydrží pracovat až 4 hodiny.